Take It Back Türkçe Sözleri

 Geri Alır

Sevgisi üzeriine yağıyor bir meltem yumuşaklığıyla
Onun nefesini dinliyorum, denizdeki dalgalann sesini andınyor
Tümüyle onu düşünüyordum, kavrularak heyecan ve arzuyla ,
Karanlığa fırlatılıyorduk, yanıyordu dünya

Sözünü geri alabilir, belki bir gün geri alır

Bu yüzden gözlüyorum onu, yalan söylüyorum ona,
sözler veriyorum yerine getiremediğim
Sonra duyuyorum onun yükselen kahkahasını, derinlerden yükselen
Ve zorluyorum onu kanıtlaması için sevgisini bana, alabileceğim her şeyi alıyorum

Ve sınıra itiyorum onu, görmek için sözünde durup durmayacağını
Sözünü geri alabilir, belki bir gün geri alır

Artık farkına vardım uyarıların, dört bir yandan haykıran
Kolaydı aldırmamak onlara ve Tann biliyor ki denedim
Tüm kandırmacaları, yalanlara dönüştü doğrulanm
Teklikeyi göremez ya da denizin yükselişini duyamaz olacak kadar

Sözünü geri alabilir, bir gün geri alacak

Sözünü geri alabilir, bir gün geri alacak

Sözünü geri alabilir, bir gün geri alacak

Okan hakkında

PinkFloydTurk.Net admini, Floyd fanı, müziksever, eski ses mühendisi, amatör astrofotoğrafçı.

26 Nisan 2007 tarihinde The Division Bell içinde yayınlandı ve olarak etiketlendi. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin. Yorum yapın.

Yorum bırakın